صبا دختري كه مي نويسد

متن مرتبط با «آدم بزرگ» در سایت صبا دختري كه مي نويسد نوشته شده است

آدم بزرگ

  • نیلوبلاگ

    *در این دنیا جایی برای فرشته ها نیس* یه دفه شونزده سالم شدxa0 بر خلاف چیزی که تصور میکردم کم کم بزرگ نشدم و یه صبح پا شدم دیدم بزرگ شدم حالا دیگه اثری از صبای 4 ساله نیسxa0 من که هیچی یادم نیس به هر حال بازم دم خاله میترا گرم که حرفامو مینوشته xa0xa0 xa0 xa0 xa0 زندگی شوخی نیسxa0 خاله میترام ازدواج کرد بچه دار شد سر کار رفت دیگه کسی برای من وقت نداشتxa0 سکوت و سکوت سکوتو با نقاشی بهتر میشد گفت به خاطر همین نوشتنو گذاشتم کنار دیگه نفهمیدم چیشد اما یه دفه شونزده سالم شد واقعا چقدر مزخرف حتی غم انگ...

    ادامه مطلب