کاش باد او را با خود ببرد و از این دنیا محوش کند تا همیشه بودنش نابو شود و آدم ها هاج و واج بمانند و انقدر گریه کنند تا زمین بالا بیاورد به روی مغز های پوکشان و گوش های کرشان و دهن هایشان که مدام اربده میکشند
کاش میمرد و خدا دست هایش را از اسمان اویزان میکرد
صبا دختري كه مي نويسد ...
ما را در سایت صبا دختري كه مي نويسد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28